luni, 9 martie 2009

Pasagera lui nea Radu

Nea Radu are o alimentara, doua Dacia papuc si a avut un Espero, ultima fiabila, buna si intretinuta, ieftina la exploatare si folosibila intens, ca orice masina Daewoo.
Espero 1,8 aveau renume de mincatoare de ulei, le plac grasimile, erau oarecem slabute la frine dar ofereau, la vremea lor, avantaje la un pret incredibil: confort, spatiu, viteza si firne cu ABS.
S-a facut, in pragul Marelui Post, ca un preot supus ispitei, sa nu se asigure si sa intoarca pe un drum cu patru benzi, de pe banda intii, sa treaca pe contrasens.
L-a izbit nea Radu cu Espero, sofer cu experienta, circulind precaut, l-a luat pe bietul preot cu Dacia si l-a tirit, totusi protejindu-l, pentru ca nu l-a aruncat pe contrasens, unde treceau multe masini in viteza.
Espero insa a cedat, pasagera din dreapata a fost lovita dur, are bratul rupt si traumatisme la picior si cap. Dureros!
Daca avea HOVER scapa fara problemele de acum, masina este mai inalta, cu mult mai ranforsata, numai portiera este dublu ranforsata si este mai groasa decit portiera obisnuita.
Astazi i-am aratat lui nea Radu masina, HOVER ul.
A fost uimit, venea de la Tucson si avea prejudecata ca va viziona o masina chinezeasca, nestiind ceva despre HOVER. Nu i-am zis nimic despre motorizarea Mitsubishi, doar am deschis capota si i-am arata motorul amplasat pe longitudinal, protectia si armaturile, dupa care am ciocanit masina pe aripi si portiere de au tresarit toti care au auzit bubuiturile.
Ma pot contrazice multi, eu am convingerea ca pasagera lui nea Radu scapa daca era intr-un HOVER fara sa aiba vreo zgirietura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu