marți, 27 ianuarie 2009

Daca astazi ar fi crucificat Iisus....

Daca s-ar intimpla astazi, Iisus ar fi crucificat la mall, la ultimul etaj, in raionul de electrocasnice unde sunt multe reduceri.
Pilat ar fi directorul economic al mall ului care are de infruntat criza iar Kayafa ar fi cel care se ocupa de protectia consumatorilor si de branding.
Iuda ar fi platit la casierie, dupa ce contabilitatea confirma contractul de prestatie a tradarii sau daca e persoana fizica autorizata, iar Iuda e cel mai autorizat dintre persoanele fizice, va avea un cont deschis si i se vor vira banii pe card sau in contul sau de persoana fizica autorizata.
Cina cea de Taina s-ar tine astazi intr-unul dintre fast food urile din mall sau in pizzerie.
Vinul ar ramine rosu, va fi totdeauna Singele Domnului. Ar fi insa de Chile sau de Peru. Crucificarea ar fi transmisa 'Live' pe Zbenga sau You Tube unde se va fi intentionind postarea pe net. Noroc cu pulsul final electromagnetic trimis de Dumnezeu.
Bloggerii ar face comentarii de toate felurile, vizavi de eveniment, televiziunile ar realiza transmisiuni in direct dar evenimentul va fi fiind eclipsat de birfele sportive, de vreo mondenitate sau de declaratia politica transmisa sindicalizat de toate televiziunile. Se vor fi gasind fatuci care ar fi luat interviu Mintuitorului chiar pe cruce, in timp personalul de la mentenanta mall ului ii bat piroanele in fiinta. La emisiunile economice tv ar fi dezbatuta problema crucificarii, chestiuni legate de managementul, costurile si oportunitatea acestei operatiuni cheltuitoare de monede, cu chipul cezarului, din visteria mallului si imperiului.
Hotii, de pe cele doua cruci laterale, ar fi paziti de servicii de paza si protectie care, pe timpul publicitatii, ar distribui publicului fluturasi, ar etala ultimile echipamente de pe trupeti incagulati si ar face demonstratie de interventii cu noile jeepuri.
Crucificarea Domnului astazi ar fi 'cool', 'waw', 'yeah', 'kinky', originala, nefiind totusi ceva 'hot',o forma extrema de piercing, nederanjind imperiul, ci doar un brand manager care vrea sa isi protejeze publicul consumator.
Managerul de brand Kayafa insa va fi totdeauna alarmat, el pierde consumatori, adeptii sai de consum si liderii de opinie sunt atrasi de vorbele acelui tinar invatator, luminat si vindecator.
El vorbeste despre mintuire, liniste sufleteasca si fericiri.
Invatatorul vorbeste nu despre cele lumesti si acestea ii dau fiori lui Kayafa. Adica oamenii vor renunta la credite? Mintuirea? Se da ceva 'moaca'? Sau se reduc dobinzile? Se...anuleaza dobinzile?
Astazi Golgota poate fi urcata, in mall, folosind scarile rulante.
Un lucru nu am limpede, daca ar intra astazi Iisus, prin poarta de est a mall ului, ar mai fi calare pe o asina sau ar fi transportat cu un Logan?
Daca astazi ar fi planificata crucificarea lui Iisus, cred insa cu tarie ca, de la departamentul de electrocasnice unde se organizeaza evenimentul, s-ar primi solicitare de aminare, pina miine. Pentru ca vinerea mall ulul e plin de oameni si televiziunile au audienta maxima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu