marți, 24 februarie 2009

copiem si marfa de mina a doua

M-au sufocat cu claxoanele, mergeau in spatele meu iar eu 'ma taram cu Logan ul meu alb' cumparat de la NALBA. Avem 50kmh, pe strada.
Strada ingusta, trecuta alambicat de pietoni cu sacose si sarsanele, in zona parcarii unui hypermarket.
Aveam aproximativ 50kmh si in fata la cam 70metri strada se termina intr-un drum principal.
Berbecul cu Audi din spatele meu, claxoneaza, insista, insista, insista!
Nu accelerez, nu stiu de unde iese vreun neatent si mi-l urc pe capota, nu accelerez!
Strada apoi iese din gituire, se largeste si face loc cu inca o banda, ii fac semn sa ma depaseasca.
Neghiobul intra in depasire dar nu depaseste axul drumului, avind loc suficient de manevra.
Boul e ras pe mecla(are coarnele tinute in torpedo?), este asistat de alti 'doi rasi fara coarne', Se asculta muzica atit de tare ca o aud eu din masina mea si la mine merge radioul.
Pentru ce ma alerga cretinul, pe o strada aglomerata? La 70metri se sfirseste strada!
Pune frina, la capatul strazii, umple totul de praf, se capata cu injuraturi de la pietoni.
Maimutzoii pe post de smecheri sunt niste cotei tunsi scurt, fara steroizi, fara rangi, poate cu vreun pistol cu bile(pacat ca nu si-l descarca in portocalele personale) si asociati(dupa fetzele de peste sh) la vreun sex oral cu vreo fata fugita sau rapita de pe centura.
'Barbatie reala', ma uit la ei! Renunt sa ii urechesc, ca vine SMURd ul si ma aresteaza!Strada principala e aglomerata, Audi ul cu idioti sta si asteapta pina intra pe strada mare in tromba si cit pe ce sa mai se loveasca de o masina de marfa.
Acum au scapat, va veni si pentru ei un tramvai.Sincer, nu e crestineste, m-am gindit insa cum le-ar sta povestiti la stirile de ora 17.
Nu i-as vrea betegi, nu cred ca ii doare pentru ca nu ii duce capul.
I-as vrea cu masina belita, scofilcita sub un tramvai comunist, dintr-ala mare si dinozauric, asemenea epocii.
Baieti de baieti, smecheri de smecheri, marfa frate!
Grav e ca am inceput sa copiem si marfa de mina a doua si nu e chinezeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu