duminică, 15 februarie 2009

Pling!

Eu sunt un om educat, nu am voie sa imi doresc capul acelui ucigas sa imi stea pe birou, ca veioza, ca lampa de carte sau ca scrumiera.
Eu sunt un om educat nu am voie sa imi doresc ca acel clan de ticalosi sa fie stirpit cu o drona sau cu o bomba chimica sau pe rind, fiecare, cu proiectile fragmentate.
Eu sunt un om educat, nu am voie sa le iau masinile in catarea lansatoarelor de rachete pe care le pot cumpara de pe piata neagra balcanica.
Eu sunt un om educat, nu am voie sa gindesc rau, nu am voie sa gindesc un plan de lupta si de razbunare, nu am voie sa nu astept justitia si sa nu fie achitati din lipsa de probe, pentru ca statul trebuie sa isi faca datoria si organele de ancheta vor face dreptate si vor aduce lumina.
Eu sunt un om educat, eu nu cred ca altul va lua fapta asupra sa, nu cred ca altul va face declaratii false si nu cred nu va fi chiar adevaratul ucigas cel care va fi prins si va recunoaste ca l-a omorit pe Marian Cozma.
Eu sunt un om educat, educat de fostul regim care ma ameninta ca trebuie sa imi vad de treaba mea pentru ca si el isi vede de treaba si ma apara de ticalosi, clanuri, nemernici si cutitari.
Eu sunt un om educat, derbedeii fura masini, rapesc fete si le vind ca pe obiecte ieftine, fac trafic cu orice, sfideaza structurile pe care statul le are reprezentative si le plateste ca sa priveasca orb si sa auda surd.
Eu sunt un om educat, nu pot pune pret pe capul nimanui care atenteaza la copiii mei, pot doar sa stau sa ascult la televizor talk showurile unor gunoaie vorbitoare, apanajul democratiei pusa in pericol de posibila aparitie a acelui tatuc care impune ordinea cu patul armei, cu bocancul si cu grenada.
Eu sunt un om educat, nu am voie sa ma razbun, este impotriva principiilor si valorilor pe care societatea mi le-a impartasit.
Eu sunt un om educat astept dreptatea lui Dumnezeu, va face dreptate aici sau in ceruri!
Eu sunt un om educat dar cred ca pe biroul meu ar sta bine craniul fiert al ucigasului lui Marian Cozma, este nedrept dar cred ca este estetic, pentru ca sunt un om educat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu